Plakettkomiteer. Seks personer.
Stående rundt sofa står den avtroppende komiteen (fra venstre) Pål-Henry Engh, Harald Krokstrand og Jan-Kåre Øien. Den påtroppende komiteen består av Morten Tvedt, Kristin Kreuk og Aleksander Breiby Herseth. Foto: Eva Tønnessen

Styret i Verneforeningen Gamle Drøbak oppnevnte ny plakettkomite før årsmøtet. Mandag 8. april var den nye og den gamle komiteen samlet for erfaringsutveksling.

Bildet viser alle samlet hjemme i stua hos Jan-Kåre Øien.

7. juni 2023 ble det klart hvem og hva som mottok plaketter og diplom fra Verneforeningen for 2022.

Frogn kommune mottok æresplakett for sitt arbeid ned Hospitalet.

Verneplakett for 2022 tildelt Niels Carlsens gate 41.

I tillegg fikk to hus diplom. Diplom for hederlig innsats 2022 tildelt Niels Carlsens gate 49 og Diplom for hederlig innsats 2022 tildelt Tranga 7

Nå skal den nye komiteen igang med sitt arbeid for å finne verdige vinnere for 2023. Følg med for det følger mer informasjon om arbeidet.

Her kan du lese mer om tidligere vinnere og plakettkomiteens arbeid.