Jan Kåre Øien klar på stand på Drøbak. Nå blir det Borgertog 17. mai og dugnad i forkant 12. mai. Foto: Eva Tønnessen

I år skal Verneforeningen Gamle Drøbak gå i borgertoget. Det er oppmøte ved Sjøstjerna klokken 16.00. Toget går 16.30.

Men vi må jo ha noe å vise fram i toget også, derfor kaller vi inn til dugnad søndag 12. mai klokken 18.00 i Varmbadet. Da har vi dugnad der samtidig med foreningen Behold og bevar, og med velsignelse av Kunstforeningen.

Har du noen ideer til hva vi kan lage send dem gjerne til post@verneforeningen.no eller ta kontakt med Eva på 40210008. Vi kjøper inn eventuelt litt materiale som trengs.

Kom på dugnad – og ikke mist kom og bli med oss i toget. Vi har ikke som mål å vinne noen priser, men vi vil synes i gatene!