Forleden fikk Verneforeningen følgende hyggelige brev:

«Til styret i Verneforeningen Gamle Drøbak

Vi hadde styremøte på torsdag i vår forening og vil på denne måten takke dere alle for et instruktivt, hyggelig og lærerikt arrangement. Vi var imponert over hvor gjennomarbeidet opplegg dere ga oss.

Samarbeidet mellom Bygningsvernsenteret på Follo Museum var forbilledlig og virkelig noe å ta med seg videre. Vi håper at det utvidede aktivitetsområde innenfor Akershus fylkeskommune vil gi resultater.

Dersom kommunepolitikerne i Drøbak trenger å lese «Kulturarven er viktig for Europa», slik at de bedre forstår hvilke ressurser byen sitter på – så er vi glade for å kunne sende over flere eksemplarer av kortversjonen av rapporten. Den ligger også på nettet: www.europanostranorge.no/kulturarven er viktig for Europa.

Igjen hjertelig takk fra styret v/Erik Schultz»